Business Software

Υπηρεσίες Υποστήριξης


Η UNIDATA παρέχει στις επιχειρήσεις που ήδη χρησιμοποιούν τις εφαρμογές της πλήρη και συνεχή υποστήριξη με ποικίλους τρόπους.




Care

Ακολουθεί συνοπτική περιγραφή των μεθόδων υποστήριξης:


  • Παροχή τηλεφωνικής γραμμής για επίλυση αποριών, υποβολή αιτημάτων και αναφορά προβλημάτων.

  • Συχνές αναβαθμίσεις των εφαρμογών και διαρκής προσθήκη νέων λειτουργιών. Διασφάλιση ότι η εφαρμογή ανταποκρίνεται στις επιταγές της τρέχουσας νομοθεσίας. Οι ενημερώσεις και αναβαθμίσεις του συστήματος περιλαμβάνονται στο βασικό πακέτο υποστήριξης διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη και αξιόπιστη λειτουργία του προγράμματος.

  • Διαρκής εκπαίδευση σε όλα τα καινούρια στοιχεία που ανά τακτά διαστήματα προστίθενται στις εφαρμογές, με ποικιλία μεθόδων (προσωπική συνάντηση, απομακρυσμένη σύνδεση, σεμινάρια, mailist).

  • Απομακρυσμένη σύνδεση μέσω Διαδικτύου για επίλυση αποριών, βοήθεια στις καθημερινές λειτουργίες που τυχόν δυσκολεύουν το χρήστη, επίλυση τεχνικών ζητημάτων.

  • Επιτόπια επίσκεψη για συντήριση λογισμικού και μηχανημάτων και επίλυση σύνθετων θεμάτων όπου τυχόν δεν εξυπηρετεί η απομακρυσμένη σύνδεση.

  • Προαιρετική δυνατότητα προμήθειας ή υποβολή πρότασης/μελέτης για αγορά hardware.

  • Παροχή έντυπων οδηγιών χρήσης (manuals και FAQs).

  • Περιοδικά δωρεάν σεμινάρια, απευθυνόμενα σε όλες τις επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν, με την παρουσία οποιουδήποτε αριθμού ατόμων.