Υπηρεσίες Υποστήριξης
Η UNIDATA παρέχει στις επιχειρήσεις που ήδη χρησιμοποιούν τις εφαρμογές της
πλήρη και συνεχή υποστήριξη με ποικίλους τρόπους.
Ακολουθεί συνοπτική περιγραφή των μεθόδων υποστήριξης:
-
Παροχή τηλεφωνικής γραμμής για επίλυση αποριών, υποβολή αιτημάτων και αναφορά προβλημάτων.
-
Συχνές αναβαθμίσεις των εφαρμογών και διαρκής προσθήκη νέων λειτουργιών. Διασφάλιση ότι η εφαρμογή ανταποκρίνεται
στις επιταγές της τρέχουσας νομοθεσίας. Οι ενημερώσεις και αναβαθμίσεις του συστήματος περιλαμβάνονται στο βασικό πακέτο
υποστήριξης διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη και αξιόπιστη λειτουργία του προγράμματος.
-
Διαρκής εκπαίδευση σε όλα τα καινούρια στοιχεία που ανά τακτά διαστήματα προστίθενται στις εφαρμογές, με ποικιλία
μεθόδων (προσωπική συνάντηση, απομακρυσμένη σύνδεση, σεμινάρια, mailist).
-
Απομακρυσμένη σύνδεση μέσω Διαδικτύου για επίλυση αποριών, βοήθεια στις καθημερινές λειτουργίες που τυχόν δυσκολεύουν το
χρήστη, επίλυση τεχνικών ζητημάτων.
-
Επιτόπια επίσκεψη για συντήριση λογισμικού και μηχανημάτων και επίλυση σύνθετων θεμάτων όπου τυχόν δεν εξυπηρετεί
η απομακρυσμένη σύνδεση.
-
Προαιρετική δυνατότητα προμήθειας ή υποβολή πρότασης/μελέτης για αγορά hardware.
-
Παροχή έντυπων οδηγιών χρήσης (manuals και FAQs).
-
Περιοδικά δωρεάν σεμινάρια, απευθυνόμενα σε όλες τις επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν, με την
παρουσία οποιουδήποτε αριθμού ατόμων.